štvrtok 11. septembra 2014

Krásny i zároveň strašný život

Raz sa človek (Maťo) zobudí a zisti že život je na pi*u. Pôjde do roboty/školy a s tým s ktorým sedí v lavici/stole sa porozpráva a zistí o ňom veci , ktoré by si ani v zlom sne neuvedomil. O tom jeho spolu sediacom (Andrejovi) by zistil že ma totálne zničený celý život , kvôli veľmi veľa veciam a Maťo by nechápal, ako si to nemohol po celý ten dlhý čas nevšimnúť ... ľudia keď potrebujú a nechcú rozoberať svoj život pred ostatnými , tak dokážu veľké veci a to napríklad : dokonalé hranie na dve strany ( keď by bol s kamarátmi tak by bol v pohode , ale keď by bol doma sám zavretý v izbe tak by bol úplne iný) . Viem to pretože poznám veľa takých ľudí a pokúšam sa im pomôcť aspoň trochu a zlepšiť im ich pre nich "neplatný" život. Človek je silná bytosť , ale keď si prechádza ťažkým životom tak ho to dokáže úplne zhodiť na nohy/zmeniť , ten človek už potrebuje len podporu z druhej strany na to aby vstal , pretože niekedy v živote nám "normálnym" ľudom nevzídu veci podľa našich predstáv... My sa môžeme buď takí narodiť, alebo to z nás spraví život. Ani nezávidím takým ľudom ktorí nemajú žiadne starosti, každý deň nič neriešia/nerobia a nič ich nezaujíma a pretože taký človek je potrebný jedine tak na nič... Každý by sa mal aspoň trošíčku spamätať a pomôcť tomu druhému ako to ide lebo , niekedy aj ten "lenivý" môže spadnúť na nohy a už mu nemusí nikto pomôcť....

Napríklad : pôjdete do školy, sadnete si pri nejakého spolužiaka a po nejakom čase zistíte aký vlastne je . Možnože v spoločnosti ma stále nahodený úsmev ale , keď je sám tak dáva najavo svoju pravú tvár. Taký človek by potreboval nejakého človeka, ktorý mu dokáže zmeniť ihneď náladu alebo ho potešiť keď je mu zle/hrozne... podľa mňa si to zaslúži takmer každý , aby mal niečo pekné zo života . Ja ako samostatný človek som už konečne získal , to po čom som vždy túžil a nesmiem to nikdy stratiť a to je moja zlatá láska s ktorou som niečím viac , pretože ma ona sama dopĺňa tak ako nikto iný , pokiaľ som ju nestretol tak bol môj život taký "nepresný" a teraz už konečne dáva význam . Najlepšie môže pomôcť človeku iba ten človek, ktorý sa o neho zaujíma alebo o neho stojí...Život je celkovo nudný ... ale keď ho máte s kým zdieľať, tak už nudný nieje pretože vaše zážitky, pocity šťastie i radosť pôjde k určitému človeku a ten vám to oplatí (teda ak mu na vás záleží ) . Ja ako človek sa nehanbím za svoj názor, síce aj keď mám úplne iný ako ostatný, ale treba si presadzovať svoje a žiť tak ako chcete. Nenechajte si radiť od tých ktorí vás chcú stiahnuť k zemi, nechajte si poradiť od ľudí ktorí vedia za čím idú a čo v živote dosiahli. Ja ako chalan mám veľmi premyslenú seba štruktúru a to preto lebo : aj nejakí chalani majú svoje city , ale nedávajú to najavo pretože sa nechcú sklamať... dávajú to najavo iba tým ľudom, ktorý potrebujú pomoc alebo pre nich niečo znamenajú... Takže pokiaľ máte ešte na výber, tak sa zamyslite nad vaším životom a podľa potreby ho začnite meniť , pretože vás to bude trápiť, keď budete starší a budete rozmýšľať nad vaším neplnohodnotným (doslova) životom, ako ste ho prežili. Nenechajte sa odradiť od niečoho/niekoho len kvôli niekomu/niečomu...  strach síce bolí a dáva hrozný pocit ale, musíte ho buď obísť alebo sa ho zbaviť pretože , len veci/ľudia ktorí vám do života nesú neustále negatívny pocit, vás určite zhodia na samé dno, kde budete sami na všetko a znovu sa budete musieť postaviť ale je len na vás či vstanete/čo práve teraz spravíte alebo ako sa práve teraz zachováte . 
Zamyslite sa...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára