nedeľa 7. septembra 2014

Krutá ale úprimná láska

Toto je krátky príbeh o dvoch ľuďoch ktorí boli hrozne moc zamilovaní do seba a obaja mali 16 rokov. Raz večer keď malo dievča (Diana) zlú náladu, tak jej ako vždy pomáhal jej chlapec (Denis ).  Keďže bývali trošku ďalej od seba, tak sa mohli stretnúť iba zopár krát do mesiaca, ale ich láska bola aj tak obrovská. Diana mala menšie spory s kamarátkami a veľmi ju trápilo to že si z jej života robili srandu, a Denis nevedel ako jej v tom pomôcť. Diana- tie kamarátky ma moc štvú a ja už neviem, ako sa z toho dostať :( . Denis- láska prosím netráp sa tým už , pretože máš mňa a pokiaľ so mnou budeš navždy, tak ti budem vždy pomáhať a utešovať ťa . Diana- ja viem zlato, ale keď oni ma stále urážajú :( .Denis- prosím láska skús to nechať tak, nech si píšu čokoľvek ale buď so mnou. Diana- nejde to :( . Stále si zo mňa robia srandu a ja to neviem vydržať . Kašlem už na život , každý ma ohovára , každý ma odcudzuje za môj život , za to že mám iba jedného rodiča , za to že som jedináčik ... no proste za to kto som :( . Denis- prosím nič si nerob :( ja viem aký máš ťažký život a čím si si prešla ale nevzdávaj to :( . Diana - už na to kašlem , idem teraz na to miesto kde chodíme spolu najviac a tam sa podrežem . Keď Denis uvidel túto správu tak ho hneď prešla chuť do života :( . Denis- prosím ostaň tu so mnou a nič si nerob :( . Diana si už iba pozrela správu a o 15 minút mu volala. Ahoj zlato , prepáč že ti volám, ale chcem si ešte pred smrťou pohovoriť so svojim chlapcom :( . Prepáč za to zlé čo som ti spôsobila v tvojom živote , isto si nájdeš nejakú lepšiu a na mňa zabudneš. Veľmi ťa milujem a do smrti aj budem ale už to nezvládam a chcem to ukončiť :( aj tak sa o mňa nikto nezaujíma. Práve som si prerezla žilu na ruke. Ahoj zlato moje a buď šťastný . Denis- Láska prosím nerob to , prosím ži tu so mnou :( ty si jediná osoba ktorá ma tu drží na tomto svete, bez teba som nikto a nemá význam tu žiť bez teba :( . Diana- prepáč mi to ale už nemôžem nič spraviť :( milujem ťa a navždy aj budem . Pa :( . Denisovi sa v mobile ozvalo už len hlasité aúúúú a po chvíli sa už nikto neozýval aj keď kričal do mobilu, ale už ostalo ticho :( ... Denis bol veľmi smutný a nezvládol to :( . Išiel tiež na miesto kde keď boli spolu chodievali, vytiahol žiletku a povedal do mobilu aj keď sa mu nikto neozval : Láska sľúbil som ti že budeme spolu navždy a tak to aj bude, tam kde budeme nás nikto nerozdelí a budeme navždy svoji . Tiež ťa milujem a nikdy už o teba nechcem prísť :( . Veľmi rýchlo ale silno si prešiel žiletkou po žilách na ruke, krv mu tiekla po celej ruke dole do trávy a znovu povedal : Ľúbim ťa a už idem za tebou , prosím počkaj ma tam hore aby som ťa mohol zase objať a pobozkať . Denis keď povedal poslednú vetu tak naposledy vydýchol  a odišiel preč z tohto sveta bezbolestne . Obaja zomreli so žiletkou v rukách a v znamení lásky :( . A už naveky boli šťastní, pretože mali jeden druhého ku ktorému cítili vždy obrovskú lásku a pocit že sa musia starať o toho druhého .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára